پیمان جهانگیری روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:هر سال بیش از چهار میلیون مسافر از استانهای مختلف کشور از طریق اندیمشک وارد استان خوزستان می شوند.
وی اظهار کرد:به منظور فراهم کردن امکانات لازم برای مسافران نوروزی و کارون های راهیان نور تمهیدات لازم مهیا شده است و در این راستا کمیته های تخصصی مربوطه تشکیل شده است.
وی بیان کرد:حدود 45 آموزشگاه با 270 کلاس درس برای میهمانان نوروزی مهیا شده ضمن اینکه کمپ های شهرداری و سایر هتل ها و مسافرخانه ها نیز برای اسکان مهمانان آماده شده اند.
جهانگیری گفت:برگزاری نمایشگاههای موقت در نقاط مختلف این شهر ، تامین امنیت محل اسکان مسافران نوروزی،تامین روشنایی و آب شرب ،تامین سوخت جایگاههای سوخت ، فراهم کردن امکانات امدادی زمینی و هوایی، نظارت بر اماکن اقامتی و هماهنگی جهت اسکان کاروان های راهیان نور از جمله اقدامات پیش بینی شده در این راستاست.
وی راه اندازی چند پست امدادی و سه اکیپ راهنما در ورودی شهر اندیمشک و استقرار بازرسان ثابت و ویژه بازرسی از اصناف را از دیگر برنامه های ستاد نوروزی برشمرد.
فرماندار اندیمشک همچنین از آمادگی صد درصد بیمارستان امام علی (ع) ،داروخانه ها،اتوبوس آمبولانس و پزشکان کشیک در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.
سد کرخه ، سد دز ، مناطق طبیعی بخش الوار گرمسیری با طبیعتی زیبا ،پلاژ سد دز از جمله جاذبه های دیدنی شهرستان اندیمشک می باشد.
پارسال روزانه بیش از 120 هزار نفر مسافر و کاروان راهیان نور از ورودی اندیمشک وارد خوزستان شدند.
همچنین پارسال در ایام نوروز 40 هزار مسافر نوروزی از سد کرخه و بیش از 120 هزار نفر از جاذبه های سد دز دیدن کردند.
از یکم فروردین ماه تا پایان تعطیلات نوروزی سدهای دز و کرخه میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.
شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان از مقصدهای مهم مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور می باشد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان- انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.