به گزارش ایرنا پیکرهای پاک این شهدا که پیش از ظهر یکشنبه از طریق مرز آبی اروندرود در جنوب غربی خوزستان وارد میهن اسلامی شدند عصر امروز به دزفول منتقل شدند.
کاروان حامل پیکرهای پاک این شهدا در بدو ورود به شهر شهید پرور دزفول با ازدحام مردم روبرو شد.
مردم دزفول که خود 2 هزار و 600 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند با ورود کاروان حامل پیکرهای شهدا با مرثیه سرایی و نوحه خوانی یاد و خاطره دلیر مردان جبهه های حق علیه باطل را گرامی داشتند.
این پیکرهای نورانی در روزهای اخیر در مناطق جنگ تحمیلی در استان‌های بصره و العماره عراق از سوی گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌اند.
این رزمندگان در عملیات‌های والفجر 8، کربلای 4، رمضان، خیبر، بدر، والفجر مقدماتی، والفجر 1، محرم و تک‌های دشمن در سال 67 در این مناطق به شهادت رسیده بودند.
پیکرهای این شهدا پس از عبور از خیابان امام خمینی (ره) دزفول و حرکت به سمت آستان متبرک حضرت سبزقبا(ع) در میان استقبال باشکوه مردم ولایتمدار دزفول تا حسینیه ثارا... این شهر تشییع، و آئین شبی با شهدا در کنار پیکرهای مطهر قهرمانان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.
گزارش خبرنگار ایرنا از مسیر حرکت کاروان شهدا حاکیست این کاروان همزمان با اذان مغرب در محل آستان سبزقبا(ع) متوقف شده است.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.