به گزارش ایرنا مظفرعلی شائی معاون اداره ورزش و جوانان خوزستان پنجشنبه در این آیین اظهار کرد: ورزش همواره این پتانسیل را داشته که ورزشکاران کشورهای مختلف را گرد هم جمع کرده و بر تجربیات آن ها بیفزاید.
وی افزود: در این رقابت ها شاهد حضور رده های سنی مختلفی از کشورهای مختلف هستیم و این نشان دهنده ظرفیت بالای این رشته و سبک سوکیو کوشین در سطوح بین المللی است.
معاون اداره ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: تداوم این میزبانی های بین المللی بی شک در ارتقای سطح کیفی ورزشکاران ما تاثیرگذار بوده و هرچه ورزشکاران ما در این میدان های مهم شرکت کنند، شاهد حضور هرچه قدرتمند تر آن ها در مسابقات برون مرزی خواهیم بود.
همچنین سعید احمدی نماینده فدراسیون وعضو هیات رئیسه سبک سوکیو کوشین کاراته در این مراسم گفت: مرکز این سبک از رشته کاراته در سطح جهان در اختیار کشور ژاپن و نمایندگی آن در کشور در استان خوزستان است.
وی افزود: روز چهارشنبه رقابت های این سبک با حضور بانوان داخلی و خارجی در بالاترین سطح برگزار شد و امید است که رقابت در بخش آقایان نیز با همین کیفیت برگزار شود.
همچنین در این مراسم محمد سرکوهکی رییس هیات کاراته خوزستان اظهار کرد: برگزاری این مسابقات بزرگ تشویقی برای ورزشکاران استان به شمار می رود و آن ها با کسب تجربه در این مسابقات می توانند مسیر رشد و پیشرفت را بهتر طی کنند.
وی افزود: توجه به رده های پایه یکی از اولویت های ما برای ارتقای این رشته بوده که تاکنون نیز در این امر شاهد رشد قابل توجهی بوده ایم.
سومین دوره مسابقات بین المللی سوکیو کوشین کاراته با حضور کشورهای ایران، عراق، زیمباوه، افغانستان، پاکستان و آذربایجان در اهواز از چهارم تا ششم اسفندماه در اهواز در حال برگزاری است.
این رقابت ها روز چهارشنبه در بخش بانوان با حضور تیم های خارجی و داخلی برگزار شد و تیم ملی حفاری موفق شد مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
/6002./7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.