به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی پنجشنبه در مراسم نمادین مدافعان وطن یاوران سلامت در محل پلیس راه اندیمشک - خرم آباد افزود: از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی همدلی بین نیروهای مسلح است و این همدلی در شرایط خاص پررنگ تر می شود.
وی بیان کرد:سپاه قهرمان ، نیروی انتظامی همیشه در صحنه ، ارتش سربلند و بسیج پرافتخار در شرایط خاص کنونی به کمک  دولت و مسوولان سلامت وارد عمل شده اند.
فرمانده ارشد ارتش در جنوب غرب کشور  افزود:حماسه آفرینی های امروز تلاشگران و همدلی اقشار مختلف برای مقابله با کرونا ستوندنی است.
وی اظهار داشت:کرونا با وجود تبعاتی که در پی داشته و باری بر دوش ملت و دولت گذاشته اما همدلی و همراهی و وحدت بین ملت را تقویت کرده است.
امیر بیدادی با گرامیداشت روز ارتش گفت:به دلیل شرایطی که به کشور ما و دنیا حاکم شده مراسم رژه نظامی امسال برگزار نمی شود. امسال رژه خدمت را خواهیم داشت و با شعار مدافعان وطن یاوران سلامت برای مقابله جدی با کرونا تلاش خواهیم کرد.
وی افزود:برنامه های امسال در ۱۵ محور تعریف شده و محور اصلی آن سپهبدهای اخلاص است  که در طول هفته جاری برگزار می شود.
فرمانده تیپ ۷۲ کوهه نیز در این مراسم گفت:یگان های نظامی مستقر در شمال خوزستان از همان اوایل اسفندماه با احداث پست های کنترلی و غربالگری در شمال خوزستان و ورودی استان وارد عمل شدند و این خدمت رسانی همچنان ادامه دارد.
سرهنگ علی ساکی افزود: ۴۵ روز تلاش خالصانه از سوی یگان های شمال خوزستان انجام شده و این روند با جدیت ادامه دارد.
در این مراسم نمادین که با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین اندیمشک برگزار شد از روند اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا در ورودی اندیمشک از سوی ارتش بازدید شد.
۲۹ فروردین در تاریخ ملی ایران به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.