به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سهراب حبیبی پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح بیست و پنجمین کارگاه جهادی تولید ماسک و ملزومات بهداشتی مقابله با کرونا در حوزه بسیج خواهران ناحیه دو غرب اهواز اظهار کرد: در مسئله کرونا خواهران نقش مؤثری دارند همان‌طور که در دوران دفاع مقدس در پشت جبهه به عنوان پرستار نقش مؤثری داشته‌اند.

وی افزود: در بحث کرونا همه باید دست‌به‌دست هم دهیم و این زنجیره انتقال این ویروس را قطع کنیم.

حبیبی بیان کرد: این ۲۵ کارگاه خودجوش در منطقه غرب اهواز و این تداعی‌کننده دوران جنگ و دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین اهواز اضافه کرد: اجرای رزمایش «کمک مؤمنانه» با دستور و تأکید رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود و قرار است با کمک همه خیرین و توانمندان و با استفاده از همه نهادها و نیکوکاران این رزمایش بزرگ را در سه مرحله اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: از همه اقشار جامعه خواهش می‌شود خیران را به ما معرفی کنند و در این راستا پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌های بسیج آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم هستند..

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین اهواز خبر داد: مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه در سطح محلات و پایگاه‌های بسیج خواهد بود و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان در سه مرحله برگزار می‌شود.

حبیبی در پایان تأکید کرد: حفظ حرمت و آبروی نیازمندان در این طرح تکریم و احترام خانواده‌های اقشار آسیب‌پذیر و کم برخوردار باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1407087
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.