رئیس پلیس راهور دزفول روز شنبه در نشست ستاد مبارزه با کرونا در سالن جلسات فرمانداری ویژه این شهرستان گفت: بر اساس تصمیمات صورت گرفته از امروز ضلع شمالی خیابان امام خمینی (ره) از سمت کوچه لب خندق، ضلع جنوبی خیابان امام خمینی (ره) چهار راه جهاد و تقاطع خیابان آفرینش به سمت شریعتی غربی مسدود هستند.

سرهنگ محمد تدین افزود: خیابان شریعتی تقاطع خیابان فتح المبین، محدوده میدان آیت الله معزی تا چهار راه آفرینش، ورودی میدان امام خمینی از سمت خیابان قلعه، خیابان طالقانی تقاطع فتح المبین، چهار راه آفرینش به طالقانی، گیت‌های ورودی بازارچه کشاورز، تقاطع خیابان یازهرا به خیابان کشاورز و خیابان یازهرا به خیابان منتظری نیز تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

وی اظهارداشت: محدودیت‌های ترافیکی اعمال شده صرفا مربوط به معابری است که به هسته مرکزی شهر منتهی می‌شوند لذا مسیرهایی همچون دوبانده ۴۵ متری فتح المبین، خیابان ساحلی و تمام رینگ‌های خارج از شهر باز بوده و تردد در این مسیرها بلامانع است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول نیز در این جلسه اظهار داشت: بر اساس مصوبات شورای تامین و ستاد مبارزه با کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان در راستای پیشگیری از شیوع بیش از پیش کرونا از عصر امروز شنبه ۲۴ اسفند ماه ۹۸ بازارهای قدیم، کشاورز، خراطان و تمامی هایپرمارکت‌های شهرستان دزفول تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

مهراب عبدالهی افزود: فعالیت تمامی مغازه ها و فروشگاه هایی که در محدوده های ترافیکی ذکر شده قرار گرفته اند تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
وی افزود: روزانه گشت کنترلی به منظور کنترل این محدوده ها برقرار خواهد بود و با متخلفانی که برخلاف قانون به فعالیت خود ادامه دهند برخورد قانونی خواهد شد.
وی با بیان اینکه فعالیت تمامی گیم نت ها و آرایشگاه های مردانه و زنانه دزفول نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است، تصریح کرد: بر اساس مصوبات صورت گرفته، تمام ساندویچ فروشان و مغازه های بستنی فروشی داخل و یا بیرون محدوده های ترافیکی ذکر شده از عصر امروز شنبه تا اطلاع ثانوی به طور کامل تعطیل خواهند بود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول افزود: فعالیت اغذیه فروشان، رستوران ها و فست فودهایی که در محدوده های ترافیکی ذکر شده هستند به طور کلی ممنوع است اما اغذیه فروشان، رستوران ها و فست فودهای خارج از محدوده های ذکر شده می توانند به صورت بیرون بر فعالیت خود را ادامه دهند.

محمد ابوالحلاج معاون امور شهری شهرداری دزفول نیز در این نشست از تعطیلی پارک های جنگلی لاله و لادن و تمامی بوستان های دزفول خبر داد و گفت: ماموران اجرایی شهرداری نیز از برپایی هرگونه چادر در بوستان ها ممانعت می‌کنند ضمن اینکه حمل و نقل شهری در محدوده های ترافیکی ذکر شده در دزفول نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
 وی تصریح کرد: از ۲ هفته پیش نیز تعطیلی آرامستان های دزفول اعلام شده است.
 ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان بزرگ دزفول بستری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.