به گزارش ایرنا فاطمه شهبازی روز جمعه پس از پیروزی تیمش مقابل آویسا خوزستان در اهواز اظهار داشت: پیش بینی می کردیم پیروز میدان شویم. امروز شاهد ۲ نیمه متفاوت بودیم، ما در نیمه اول به لحاظ فنی و تاکتیکی بسیار خوب بودیم اما در نیمه دوم عملکرد چندان خوبی نداشتیم و نتوانستیم تعداد گل های خود را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما برای رسیدن به گل قدری عجله دارند و این موضوع کار ما را سخت تر می کند گفت: بازیکنان ما در بازی هایی که یک طرفه است بسیار احساسی بازی می کنند و قدر موقعیت ها را نمی دانند.

سرمربی تیم آذرخش افزود: با توجه به اینکه هفته آینده بازی حساسی با تیم قدرتمند سیرجان داریم به بازیکنان اصلی خود استراحت دادیم و آنها را از زمین خارج کردیم تا آسیب نبیند از طرفی قصد داشتیم به بقیه بازیکنان نیز فرصت دهیم تا بتوانند بیشتر بازی کنند.

وی در خصوص تیم آویسا گفت: آویسا تیم بومی و خوبی بوده و از پتانسیل بالایی برخوردار است که جا دارد به خانم سلیمانی تبریک بگویم. آنها بازیکنان جوانی در اختیار دارند که برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری دارند. ما اکنون تیم دوم جدول هستیم و با تیم های اول و سوم جدول به ترتیب سه و ۱۰ امتیاز اختلاف داریم و برای اینکه اختلاف ما با صدر جدول بیشتر نشود در بازی هفته آینده باید پیروز میدان شویم.

شهبازی در خصوص نحوه قضاوت داوران در این فصل گفت: اینکه فدراسیون فکر می کند بازی بین تیم‌های بالا و پایین جدول حساسیت زیادی نداشته و از داور کم تجربه استفاده می کند فکر خوبی نیست. یک داور باید با سوت های به موقع بازی را مدیریت کند تا حق به حق دار برسد لذا معتقدم باید در تمام بازی ها از داوران باتجربه استفاده شود.

در ادامه فروزان سلیمانی سرمربی تیم آویسا خوزستان گفت: بازی را خوب شروع نکردیم و چند گل دریافت کردیم اما هر چه به جلوتر رفتیم توپ و میدان را در اختیار گرفتیم ولی در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم.

وی افزود: حریف جزو تیم های خوب لیگ است و از بازیکنان ملی پوش خوبی بهره می برد که این موضوع کار ما را سخت تر کرد. معتقدم بازیکنانم تمام تلاش خود را انجام دادند و با تمام توان بازی کردند اما زورمان به تیم حریف نرسید و بازنده شدیم.

سرمربی آویسا خوزستان گفت: تلاش می کنیم در ادامه راه بازی های بهتری ارائه داده و به لحاظ نتیجه گیری عملکرد بهتری داشته باشیم. ما در هر بازی برای برد وارد میدان می شویم اما توپ های ما تبدیل به گل نمی شود.

دیدار تیم های آویسا خوزستان و آذرخش کردستان با برتری هفت بر صفر کردستان به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.