به گزارش خبرنگار مهر، رضا اردکانیان پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های آب و برق در استان خوزستان با اشاره به اجرای پویش الف ب؛ اظهار کرد: در این پویش هر هفته افتتاح رسمی بخشی از پروژه‌های صنعت آب و برق را در سراسر کشور خواهیم داشت.

وی با قدردانی از همه دست اندرکاران و فعالان این عرصه و همچنین مدیران استانی و گروه‌های مرجع و پشتیبان و همراه و حامی طرح‌های اجرایی کشور به ویژه نمایندگان عالی دولت در شهرستان‌ها، فرمانداران محترم و نماینده عالی دولت در استان استاندار خوزستان، افزود: امیدواریم بتوانیم به شایستگی در راستای حفظ میراث کنیم و انتقال دهنده آن به نسل و نسل‌های دیگر باشیم.

وزیر نیرو بیان کرد: اصلی‌ترین میراث گران‌قدر امام (ره) این بود که مانند یک هنرمند توانستیم گردن منیت رژیم پهلوی را شکسته و تا امروز این را عنوان اصلی‌ترین میراث در همه بزنگاه‌ها و گردنه‌ها در طول تاریخ پشت سر گذاشته و حافظ این انقلاب بوده است.

وی افزود: در این راستا نگهبان از این میراث امام (ره) وظیفه ماست که کماکان از این ارثیه ارزشمند حفاظت کنیم و تلاش شود که گرفتار بعضی غفلت‌ها نشویم و در مقاطعی دشمن موفق نشود همان‌گونه که در چهار دهه گذشته سعی داشته به این وجه انقلاب ما هجمه وارد کند.

اردکانیان تصریح کرد: باید با توجه به فرصت پیش آمد در هر بخش و حوزه‌ای که هستیم بتوانیم در حل کاستی‌ها و کمبودهای کشور تلاش کنیم.

وزیر نیرو بیان کرد: در آستانه بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن توفیق فراوانی نصیب همه همکاران من در سراسر کشور چه در سازمان دولت و چه در بخش خصوصی وجود داشته که بتوانیم یکی از صفحات زرّین کارنامه جمهوری اسلامی ایران را به سهم خود آنچه که امروز با افتخار قابل عرضه هست، رقم بزنیم.

وی بیان کرد: در سال‌های اخیر به‌رغم وجود تهدیدها و هجمه‌ها به دستاوردها و پیشرفت‌هایی رسیده‌ایم که قابل‌مقایسه با رژیم گذشته نیست.

اردکانیان بیان کرد: حدود ۲۳۰۰ روز است که از فعالیت این دولت می‌گذرد و تاکنون فقط در بخش آب و برق و فاضلاب در استان خوزستان ۲۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان طرح اجرا شده که با یک تقسیم ساده در این دولت از ابتدای شروع به کار به طور متوسط هر ماه ۳۰۰ میلیارد تومان و هر روز ۱۰ میلیارد تومان پروژه در استان اجرا شده است

وزیر نیرو ادامه داد: البته طرح‌های بزرگی نیز در دست اجرا دارد که ما به عنوان وزارت نیرو در استان خوزستان غیر از پروژه‌هایی که تاکنون به ثمر رسیده ۲۹۹ پروژه آب و برق و فاضلاب را در دست اجرا داریم.

وی گفت: این ارقام گویای یک تلاش همگانی و توجه به جا و شایستگی نظام جمهوری اسلامی ایران به مسائل استان و آسایش و رفاه هم‌وطنان است.

اردکانیان عنوان کرد: علاوه بر آب‌رسانی شادگان به آب‌رسانی به رفیع با جمعیت ۴ هزار و ۶۰۰ نفر سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد تومان آب‌رسانی روستایی به ۲۲ روستا با جمعیت یک هزار و ۶۹۰ نفر در نقاط مختلف استان و همچنین افتتاح رسمی سد تنظیمی آریوبرزن و نیز توسعه تصفیه‌خانه بهبهان از جمله پروژه‌های امروز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1344334
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.