به گزارش ایرنا از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه‌زاری اظهار داشت: سامانه بارشی سبب رگبار و رعد وبرق، وزش باد متوسط به ویژه در مناطق شمال، شرقی و برخی مناطق جنوبی و تندباد لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد خواهد شد.

وی افزود: بارش در ارتفاعات استان به صورت برف قابل انتظار است و در این مدت شمال خلیج فارس مواج و همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

سبزه زاری بیان کرد: طی فردا تا سه شنبه احتمال وقوع مه در اغلب نقاط استان وجود دارد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان ادامه داد: میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته در دهدز ۱۵.۸، رامهرمز ۸.۶، گتوند هشت، لالی هفت، شوشتر۵.۵، دزفول ۲، ایذه ۱.۹، شوش ۱.۳، بهبهان ۰.۶، ماهشهر، امیدیه، هندیجان و آغاجاری ۰.۱ میلیمتر گزارش شده است.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته آغاجاری با ۲۵.۴ و دهدز با ۶.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۲۲.۴ و حداقل ۱۳.۵ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

بر اساس اطلاعیه ۱۱ دی ماه اداره کل هواشناسی خوزستان، ظهر جمعه تا ظهر یکشنبه رگبار، رعدوبرق و تند باد لحظه‌ای در اغلب مناطق استان به ویژه مناطق شمالی، شرقی، ارتفاعات زاگرس و مناطقی از نیمه جنوبی استان پیش‌بینی شد.

این اداره کل ۱۲ دی ماه نیز دراخطاریه‌ای از تقویت سامانه بارشی طی روزهای شنبه و یکشنبه (۱۴و۱۵دی ماه ۹۸) در شرق استان خبر داده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.