حجت الاسلام اسماعیل اسد پور در خطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان ازخدمات ادارات و دستگاه های اجرایی در رفع مشکلات مردم تشکر و قدردانی کرد و خواستار توجه بیشتر به مناطق کمتر برخوردار شد.

وی از زحمات مجموع شهرداری و شورای اسلامی گتوند در آسفالت برخی از خیابان های این شهر تشکر و قدردانی کرد و گفت: برخی از خیابان های کوی شهید سلطانی و دیگر مناطق کمتر برخوردارگتوند نیز نیازمند آسفالت هستند.

امام جمعه گتوند در ادامه به نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و افزود:آیین بزرگداشت نهم دیماه روز دوشنبه با حضور گسترده مردم با شکوه هر از سال های گذشته در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام اسدپورادامه داد: نهم دی ماه روز تجلی مردم بصیر و شجاع ایران اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب است . در این روز با بصیرت مردم و راهگشایی رهبر معظم انقلاب بر فتنه دشمنان انقلاب اسلامی ایران غلبه شد.

وی افزود:دشمنان ایران با تفکر حسینی ایران مخالفند و برای اینکه مردم از آرمان ها کوتاه بیایند تحریم ها و دیگر مشکلات را برای ایران ایجاد می کنند.

امام جمعه گتوند در پایان به یازدهم دیماه سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اشاره کرد و این روز را به همه پرستاران تبریک گفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.