حجت الاسلام عبدالرزاق عفری درخطبه های نمازجمعه این هفته شوش با اشاره به ۹ دیماه روز بصیرت و میثاق با ولایت افزود: مردم ولایتمدار ایران در این روز مهم با هدایت‌ رهبر معظم انقلاب با حرکتی خودجوش و انقلابی درس بزرگی به استکبار جهانی که درصدد براندازی نرم در ایران اسلامی بود دادند.

وی تاکید کرد: روز ۹ دیماه برای حفظ یاد و خاطره حرکت عظیم ملت ایران باید همواره در ذهن‌ها بماند.

خطیب جمعه شوش افزود: آیین بزرگداشت حماسه ٩ دی امسال باید با شکوهتر برگزار شود تا در این روز بصیرت مردم به رخ جهانیان کشیده شود.

وی تصریح کرد: حضور پرشور همراه با بصیرت و ولایتمداری در صحنه‌های مختلف انقلاب، تضمین کننده پیروزی جبهه حق و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و نیز حمایت و تبعیت از رهبری و راه برون رفت از مشکلات است که بایستی مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت : پرستاران سخت‌کوش به صورت جهادی در عرصه سلامت حضور دارند.

خطیب جمعه شوش با اشاره به هفتم دی سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی(ره) افزود: تشکیل نهاد سواد آموزی به فرمان امام خمینی(ره)، اقدامی ستودنی و یک حرکت انقلابی بود.
وی اظهار کرد: تاسیس نهضت سوادآموزی و دیگر نهادهای انقلابی از جمله ابتکارهای ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی و راهی برای کسب علم و معرفت است.

امام جمعه موقت شوش از مسولان استان وشهرستان خواست نسبت به رفع مشکل اشتغال جوانان این شهرستان و نیز تکمیل طرح های نیمه تمام اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.