به گزارش روابط عمومی شهرداری آبادان فرهاد میاحی سه‌شنبه اظهار داشت: استانداری خوزستان  شهرداری‌های خوزستان را مکلف کرد تا مدت چهار روز تعدادی نیرو به همراه امکانات را در اختیار شهرهای آبادان، کوت عبدالله و خرمشهر قرار دهند تا با فوریت و جدیت بیشتر کار آهک پاشی و لایروبی مجاری دفع آب‌های سطحی و فاضلاب را انجام دهند.

وی به آغاز عملیات آهک‌پاشی در مناطق کوی ذوالفقاری، ولی عصر، کوی بهار، سده و جمشید آباد آبادان اشاره کرد و افزود:عملیات پاک‌سازی نیز همزمان با آهک‌پاشی اجرا می‌شود.

میاحی با بیان اینکه حفظ سلامت شهروندان در مرحله پس از عبور از بحران آب‌گرفتگی دغدغه اصلی مسوولان است، گفت: اولویت کاری شهرداری آبادان پاک‌سازی تمامی جوی‌ها و کانال‌های دفع آب‌های سطحی و فاضلاب و آهک پاشی تمامی مناطق بحران‌خیز است.

وی تصریح کرد: شهرداری آبادان با تمام ظرفیت خود را در بخش‌های خدمات شهری و امکانات خودرویی و با برنامه‌ریزی منسجم و دقیق برای رفع آثار به جای مانده از آب‌گرفتگی و لایروبی و آهک پاشی مناطق بحران‌زا بکار گرفته و تا پایان عملیات به صورت آماده باش کامل و در حالت خدمت قرار دارند.

سرپرست شهرداری آبادان افزود: نظارت و کنترل بر نیروهای اعزامی، تعیین نقاط نیازمند به اجرای عملیات آهک‌پاشی و لایروبی و  تعریف وظایف کاری آنان بر عهده مدیران مناطق و حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری آبادان است.

در بارندگی هفته گذشته  ۱۱۵میلیمتر بارندگی در شهرهای آبادان و خرمشهر ثبت شد که باعث تعطیلی مدارس و ادارات این ۲ شهرستان در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته گذشته شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.