محمد حیدری روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهرستان خرمشهر در بخش زیرساخت با مشکلات جدی روبه رو است افزود: خرمشهر در بخش های مختلف دارای ظرفیت هایی است که می توان این ظرفیت ها را در راستای رونق و توسعه منطقه بکار گرفت که البته لازمه تحقق این مهم همکاری و تعامل خوب مردم با دستگاه های اجرایی است.

وی در ادامه به برنامه‌های بلندمدت خود در بخش خدمات عمومی، صنعتی و حوزه بندری شهرستان خرمشهر اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های شهرستان خرمشهر به ویژه بندر خشک شلمچه که یک دروازه بین‌المللی است از برنامه‌های تدوین شده در راستای توسعه اقتصادی این شهرستان است.

حیدری همسایگی با کشور عراق را از ظرفیت‌های مهم اقتصادی خرمشهر دانست و گفت: برای اینکه شاهد تحول اقتصادی در شهرستان خرمشهر باشیم نیازمند مشارکت مردم بوده همچنین ارائه طرح ها و ایده‌های نو از سوی نیروهای جوان ، خلاق و مبتکر این شهرستان ضروری است.

وی از مردم خرمشهر خواست با توصیه‌ ، پیشنهاد و انتقاد فرمانداری خرمشهر را در انجام وظایف قانونی خود و نیز کمک به توسعه این شهرستان یاری کنند.

 سرپرست فرمانداری خرمشهر در ادامه با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثر مردم در اسفند ماه امسال ،رعایت خطوط قرمز از سوی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را لازم و ضروری دانست.

حیدری همچنین با بیان اینکه رعایت اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری از سوی مجریان وظیفه و تکلیف قانونی است افزود: یکی از ضروری‌ترین موارد در برگزاری انتخابات تامین امنیت انتخابات است که در این رابطه با کسی تعارف نداریم و هر فرد یا گروه و جریان سیاسی که بخواهد در فرآیند برگزاری انتخابات اخلال ایجاد کند طبق قانون با وی برخورد می‌شود.

 وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد با تعامل، مشارکت، همفکری و هم‌اندیشی با هیات نظارت، اجرایی و بازرسی انتخاباتی پر شور و حماسی در شهرستان خرمشهر رقم بخورد.

حیدری روز گذشته ( سه شنبه ) به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.