به گزارش ایرنا سردار حسن شاهوارپور روز یکشنبه در آیین رژه هفته دفاع مقدس خوزستان در اهواز، با بیان اینکه نظام اسلامی با اقتدار در مسیر خود گام بر می دارد افزود: امروز متحدین مقتدری در کشورهای دور و نزدیک از جمله یمن، لبنان، فلسطین، سوریه و افغانستان داریم که با به تبعیت از رهبر معظم انقلاب به صورت آتش به اختیار دشمنان را به چالش می کشند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ هزار شهید جانشان را برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند ادامه داد: ما همچنان پای این نظام ایستاده و از مرزهای خود دفاع می کنیم.

وی ادامه داد: ۳۱ شهریور پارسال حادثه ناگواری در رژه داشتیم‌ گه جمعی از همرزمان، بسیجیان و مدعوانی که برای دیدن نمایش اقتدار آمده بودند به دست گروه‌های مورد نفرت همه مردم (گروه‌های تکفیری و داعشی) به شهادت رسیدند.

وی گفت: امروز بعضی از مجروحان و جانبازان رژه پارسال با اصرار و اشتیاق خود در صفوف سربازان حضور دارند که مایه افتخار ما است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر خوزستان ادامه داد: تمام نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، مرزبانی، نیروهای امنیتی و مسئولان از روحانیت معظم گرفته تا دولتمردان و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار خوزستان همگی پشتیبان نظام اسلامی بوده و برای دفاع از دستاوردهای دفاع مقدس جانانه مقاومت می کنند.

وی افزود: روسیاهی حادثه ناگوار تروریستی شهریور پارسال ، برای دشمنان بود و خون شهدای ما نه تنها پایمال نشد بلکه بیش از پیش تقویت ، و سرافکندگی دشمنان را به همراه داشت.

به گزارش ایرنا به مناسبت ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح خوزستان با حضور جمعی از مسئولان محلی در منطقه کیانشهر اهواز برگزار شد. 

در اقدام کور حمله تروریستی گروه های معاند به رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور پارسال در اهواز، ۲۵ نفر از جمله یک کودک چهار ساله شهید و بیش از ۶۰ نفر مجروح شدند.

۹۸۷۹ / ۶۰۳۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.