به گزارش ایرنا سرهنگ حمیدرضا بهاروند روز شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار بویژه شهید محمود صارمی افزود: رسانه بیش از هر زمانی در بحث افزایش سطح دانش، فرهنگ و آشنایی شهروندان با حقوق فردی و اجتماعی نقش دارد.

فرمانده انتظامی شوش از مسئولان خواست روحیه انتقادپذیری داشته باشند و گفت: چنانچه رسانه ای حرف دل مردم را منتشر کرد، مسئولان جبهه نگیرند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران علاوه بر دانش، مهارت و تجربه باید اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی داشته باشند، افزود: برای جلوگیری از ایجاد مشکل، خبرنگاران اخبار پلیس را با هماهنگی منتشر کنند.

سرهنگ بهاروند با تقدیر از دستگاه هایی که با پلیس همکاری دارند، گفت: ۱۴ دستگاه در برقراری نظم و امنیت به ویژه سرقت دخیل هستند که در این زمینه گاه کم کاری هایی دیده می شود.

وی با تاکید بر لزوم همراهی رسانه ها با پلیس برای رسیدن به اهداف مورد نظر افزود: رسانه جان و دل یک ملت است و باید همواره واقعیت ها را به خوبی به مردم اطلاع رسانی کند.

فرمانده انتظامی شوش اظهار داشت: کشف و ضبط ۱۳کیلو و ۴۴۸ گرم مواد مخدر و دستگیری ۱۲ قاچاقچی، ۲۵ خرده فروش و جمع آوری ۵۵ معتاد متجاهر از اقدامات پلیس در پنج ماه نخست امسال است.

وی افزود: ۹۹ قبصه سلاح نیز از ابتدای امسال تاکنون کشف و ضبط شده که در این میان ۱۶ قبضه سلاح جنگی و۸۳ قضبه سلاح های غیر مجاز شکاری بوده اند.

تجلیل از خبرنگاران پایان بخش این نشست خبری بود.

شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در افغانستان به دست طالبان منجر به ثبت روز خبرنگار در تقویم جمهوری اسلامی شد.

۷۲۸۰/۳۰۲۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.