رئیس آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: فردی که به طور موقت و بدون هماهنگی جایگزین راننده سرویس مدرسه شده بود به قصد آزار و اذیت یک دانش آموز دختر موجب ترس و وحشت وی شده که موضوع در دست بررسی است.
مجتبی دیناروند اظهار داشت: راننده اصلی مینی بوس فوق الذکر بدون هماهنگی با آموزش و پرورش ماهشهر در آن روز از شخصی به عنوان راننده جایگزین استفاده کرده است و این نیروی جایگزین هنگام مراجعت دانش آموزان به منزل و زمان پیاده کردن آخرین فرد از سرویس، به قصد آزار و اذیت موجب ترس و وحشت دانش آموز را فراهم کرده است.
وی افزود: خانواده دانش آموز پس از اطلاع از این موضوع شکایتی تنظیم کرده و به مراجع ذی صلاح تحویل داده که در حال حاضر این شکایت در مرحله طی کردن مسیر قانونی است.
رئیس آموزش و پرورش ماهشهر عنوان کرد: آموزش و پرورش این شهرستان به محض مطلع شدن از این مسئله سریعا قراداد پیمانکار مورد نظر را لغو کرده و هم اکنون 2 راننده متخلف نیز در بازداشت به سر می برند.
دیناروند در پایان خاطرنشان کرد: در عین حال آموزش و پرورش شهرستان ماهشهر با تنظیم شکایت علیه پیمانکار و 2 راننده متخلف با جدیت این پرونده را پیگیری می کند.
45 هزار و 626 دانش آموز ماهشهری در 234 مدرسه تحصیل می کنند.
ماهشهر در جنوب خوزستان و در فاصله 110 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.
9858/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.