به گزارش ایرنا آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود:این اتاق جنگ با بهره گیری از کارشناسان زبده اقتصادی و جنگ روانی و بازوان اطلاعاتی باید خود را برای مقابله با توطئه های گوناگون دشمن که بیشتر بر فضای مجازی وروانی متمرکز شده است آماده کند.
وی بر تاکید بر اینکه باید از تجارب موفق جنگ هشت ساله برای خنثی سازی توطئه های رذیلانه امریکا ،رژیم صهیونیستی و حکام خائن سعودی علیه کشورمان استفاده کرد افزود: اگر هوشمندانه و شجاعانه وارد این جنگ تمام عیار شویم پیروز می شویم چیزی که در زمان جنگ با وجود فشارهای سنگین ، بر دشمنان پیروز شدیم و با همت بلند و تلاش شبانه روزی و جهادی ، شر آنان را از سر کشور کوتاه کردیم.
خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه امریکا اتاق جنگ برای ضربه زدن به ملت ایران و نظام اسلامی با همراهی عمال داخلی و خارجی شکل داده و عملا' وارد جنگ اقتصادی و روانی علیه ایران اسلامی شده افزود:شایعه پراکنی ، دروغ پردازی ، ناامیدی و شکستن مقاومت ملت ایران در اتاق جنگ طراحی شده و از طریق فضای مجازی برای مسموم کردن و به انحراف کشاندن افکار عمومی تلاش می کنند.

* جوانان به جنگ روانی دشمن بروند
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز به ضرورت ورود جوانان برای مقابله با جنگ روانی دشمن اشاره کرد و افزود: جوانان غیور ما همچون جنگ هشت ساله برای مقابله با جنگ نرم و روانی دشمنان خبیث وارد عمل شوند و با ورود به فضای مجازی و تولید محتوا ، برای روشنگری و بیان حقایق اقدام کنند.
آیت الله موسوی جزایری با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد دشمن با اقدام های خود بر جوانان و نوجوانان ما با نشر اخبار دروغ و بی پایه تاثیر بگذارد افزود:دشمن از ظرفیت ها و تاثیرگذاری فضای مجازی و اینترنت بر افکار عمومی کاملا آگاه است ولی ما نیز باید خود را وارد این معرکه کنیم و اجازه ندهیم دشمن هر کاری خواست انجام دهد.
وی راه اندازی سایت و گروه های اجتماعی در فضای مجازی با هدف مقابله با ترفند و مکر دشمن را یک اقدام 'حسینی' و بسیجی توصیف کرد و افزود:اگر بتوانیم در این صحنه (فضای مجازی) به درستی عمل کنیم دشمن مایوس و شکست می خورد و عقب نشینی می کند.
امام جمعه اهواز به بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان با ایشان اشاره کرد و افزود: محور اصلی فرمایش های رهبر معظم انقلاب ، انتقاد منصفانه و بیان عملکرد مثبت دولت و نهراسیدن از مکر دشمن و ضرورت مقابله با توطئه های دشمن از طریق فضای مجازی بود.

*17 شهریور 57 نقطه شروع سقوط نظام طاغوت بود
امام جمعه اهواز با گرامیداشت سالروز یوم الله 17شهریور 57 که جمع زیادی از جوانان این مرز و بوم مظلومانه توسط عمال شاه به شهادت رسیدند اشاره کرد و افزود: این حادثه عظیم نقطه شروع سقوط نظام طاغوت و حاکمیت نظام ولایی در ایران بود.
وی با بیان اینکه در حادثه 17شهریور تعداد شهدای زن بیشتر از مردان بود افزود:در 17شهریور زنان پابه پای مردان وارد صحنه شدند و با نثار خون پاک خود ، درخت اسلام عزیز را آبیاری کردند.
آیت الله موسوی جزایری سالروز ارتحال آیت الله سیدمحمود طالقانی در 19شهریور ماه 58را گرامی داشت و افزود:رحلت این شخصیت بزرگ که سهم بزرگی در روشنگری نسل جوان و افشاگری نظام فاسد طاغوتی داشت همه ایران را عزادار کرد.
خطیب جمعه اهواز سالروز شهادت مظلومانه آیت الله سید اسدالله مدنی امام جمعه تبریز به دست منافقین کوردل را تسلیت گفت و از مقام شامخ این شهید که نقش مهمی در خنثی سازی اقدام های خائنانه حزب خلق مسلمان در آذربایجان داشت تجلیل کرد.

* ضرورت اشتغال زایی در روستاها
امام جمعه اهواز با اشاره به هفته تعاون(10 تا 16 شهریور) بر ضرورت اشتغال زایی در روستاها با هدف افزایش تولید ، اشتغال و قطع وابستگی اقتصادی کشور تاکید کرد.
وی گفت: اگر روستاییان آستین بالا بزنند و با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت ، تولید را بالا ببرند وضع کشور بهتر خواهد شد.
آیت الله موسوی جزایری با تاکید بر راه اندازی تعاونی های با استفاده از سرمایه مردم اظهار داشت: تعاونی ها شیوه مشارکت مردم در اقتصاد هستند.
وی از مشارکت مردم در اطعام بیش از 200هزار نفر به مناسبت عید غدیر تجلیل کرد و افزود:ملت ایران و مردم خوزستان عاشق اهل بیت(ع) هستند.
خطیب جمعه اهواز به نزدیکی ایام عزاداری امام حسین(ع) و ماه محرم اشاره کرد و همه را به حضور در مجالس و روضه حضرت سید الشهدا(ع) فرا خواند.
6065/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.