به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی پلیس، سرهنگ علی پاکدل اظهار داشت: بنا به نظر کارشناسان علت وقوع این حادثه، عمیق بودن استخر و نبود مهارت لازم برای شنا کردن اعلام شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از شهروندان خواست تا از شنا کردن در استخرها آب کشاورزی و غیرمجاز خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
مدیر کل پزشکی خراسان شمالی در نشست خبری هفته اخیر گفت: در سال گذشته هفت نفر از شهروندان این استان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.
دکتر بابک سحشور سلحشور با بیان اینکه تعداد متوفیات ارجاعی از سوی مراجع قضایی به این اداره کل در سال 96 در مقایسه با سال 95، 23 درصد افزایش یافت اظهار داشت: 615 جسد معاینه و علت مرگ آنان بررسی شد.
اجسادی که به پزشکی قانونی برای تعیین علت مرگ ارجاع داده می‌شوند به صورت کلی مرگ‌های غیر طبیعی بوده‌اند.
مرگ‌های غیرطبیعی به مرگ‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای، مسمومیت‌ها، حوادث ناشی از کار، خودکشی‌ها، قتل، غرق شدگی، برق‌گرفتگی، فوت در سرای سالمندان و سرباز خانه ها، حوادث دسته جمعی، حوادث غیر مترقبه، مرگ‌های افراد مجهول الهویه، مرگ‌های ناشی از قصور احتمالی کادر پزشکی است که با درخواست مقام قضایی جهت اقدامات لازم و کارشناسی توسط پزشکی قانونی انجام خواهد شد.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.