به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا صالحی در این پیام که به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ایام الله 14 و 15 خرداد و شب های قدر اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی امسال مراسم سالروز هجران پیر جماران، خمینی کبیر(رض) و این ایام الله را در حالی به سوگ می نشیند که با شب های قدر و ایام ضربت خوردن و شهادت امیر مومنان (ع) همزمان شده است.
در پیام استاندار خراسان شمالی آمده است: مردم روزه داراین روزها و شب ها با چشمانی اشکبار جامه عزا و سوگواری برای مولا و مقتدایی را بر تن دارند که نزدیک ترین فرد به رسول الله(ص) بود و شهید راه حق و عدل و آزادگی و انسانیت شد.
صالحی در این پیام تاکید کرده است: 14 قرن پس از این امام بزرگوار نیز، فرزندی از سلاله پاک خاندان عصمت و طهارت برای برپاداشتن نظامی مبتنی بر آموزه های اصیل اسلامی و تثبیت حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش بپاخاست و به پشتوانه حمایت عظیم مردمی، نظام جمهوری اسلامی را تأسیس کرد و در نهایت نیز با دلی آرام و ضمیری امیدوار به جوار معبود شتافت.
در پیام استاندار خراسان شمالی تصریح کرده است: امروز در حالی بیست و نهمین سالگشت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی را غمگنانه به سوگ می نشینیم که جمهوری اسلامی به عنوان میراث بزرگ ایشان به چهلمین سالگرد شکل گیری خود رسیده و با حمایت و همراهی همیشگی مردم وفادار و هدایت های داهیانه رهبران خود، توطئه های بدخواهان را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته است.
در بخش دیگری از پیام استاندار آمده است: بدیهی است که پاسداشت این نعمات بزرگ، خدمت رسانی دوچندان مسئولان به ملت بزرگوار و تحکیم وحدت و همدلی و انسجام داخلی در برابر توطئه های دشمنان است.
صالحی در پیام خود آورده است: در این شب های عزیز که درهای فیض و رحمت الهی به روی زمینیان گشوده است و شیعیان در سوگ مولای خویش رخت عزا بر تن دارند، بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه بیت مکرم امام راحل و مردم همیشه در صحنه استان تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
اخبار خراسان شمالی را در پیام رسان سروش اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.