به گزارش ایرنا سیاوش وحدت روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شیروان اظهار داشت: شهرک های صنعتی شیروان از لحاظ فعالیت، مساحت و کیفیت یکی از بزرگترین شهرک های استان است که هم اکنون در ردیف دوم و سوم قرار دارد.
وی گفت: امسال برای شهرک های صنعتی شیروان 23 میلیارد ریال و ناحیه صنعتی امیر آباد شیروان 8.5 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا خراسان شمالی دارای 9 شهرک و پنج ناحیه صنعتی است.
تاکنون 230 واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان به بهره برداری رسیده که برای آن 2 هزار و 320 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
فرماندار شیروان نیز در این جلسه گفت: امسال برای این شهرستان 468 میلیارد ریال بودجه ابلاغ شده که اعتبارات امسال در مقایسه با سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.
امین رضا مرآتی با بیان اینکه رویکرد دولت بودجه انقباضی است اظهار داشت: روسای دستگاه های اجرایی باید توجه داشته باشند تلاش آنان باید بهینه دریافت اعتبارات و هزینه کرد باشد.
وی با بیان اینکه پروژه های ضروری باید در دستور کار قرار گیرد گفت: امسال توزیع اعتبارات براساس نیاز واقعی در دستگاه ها خواهد بود و اگر پروژه ای جزو ضرورت های امسال نیست در رقابت با دریافت اعتبارات قرار نگیرد.
مرآتی با اشاره به خشکسالی در این شهرستان افزود: ایجاد شورای حفاظت از آب در دو شهر زیارت و قوشخانه شیروان ضروری است.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.