به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی روز دوشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی این استان اظهار کرد: دستگاه ها هر تعداد مجوز از بخش خصوصی می خواهند در یک مرحله اعلام کنند.
وی با بیان اینکه دستگاه ها باید تلاش کنند تعداد مجوز ها را در زمینه های مختلف در حوزه سرمایه‌گذاری و تولید کم کنند افزود: اگر طبق قانون و دستورالعمل تعدادی مجوز وجود دارد باید در مرحله اول همزمان به متقاضیان گفته شود، قابل قبول نیست برای دریافت مجوز سختی بکشند و زمان از دست دهند.
صالحی در ارائه مجوز ها بر شفاف سازی اشاره کرد و گفت: به هر تعداد دریافت مجوز نیاز است در مرحله اول باید به متقاضیان اطلاع رسانی شود.
استاندار خراسان شمالی بر احصای مشکلات و گره هایی که در قوانین، دستور العمل ها و ابلاغیه ها وجود دارد تاکید کرد و افزود: این موارد باید اعلام شود تا برای رفع آنان تلاش کنیم.
صالحی همچنین در این نشست اظهار کرد: هم اکنون در این استان راه آهن نداریم، پرواز های فرودگاه زیاد کنسل می شود و همچنین سخت گیری بانک ها نیز وجود دارد و از نظر زیر ساخت ها عقب هستیم، باید تلاش کنیم با آسان سازی روند سرمایه گذار جذب کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی این استان رتبه 6ام کشور را کسب کرده است باید تلاش کنیم این رتبه را ارتقا دهیم.
استاندار خراسان شمالی بر ایجاد اشتغال در این استان تاکید کرد و افزود: نرخ بیکاری این استان تک رقمی شد، باید تلاش کنیم این نرخ را از 9.6 به زیر پنج درصد برسانیم.
صالحی افزود: مدیران مرتبط با بحث اشتغال باید مسائل و مشکلات مربوط به اشتغال را برطرف کنند، مسائل باید دسته بندی و در جلسه های مربوطه در راستای برطرف شدن عنوان شود.
3007/6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.