به گزارش ایرنا مهرداد ابراهیمی شنبه در نشست شورای اداری شیروان اظهار کرد: توافق هسته ای آنچنان بسته شده است که علی رغم همه تلاش های ترامپ، وی به تنهایی نمی تواند آن را بر هم بزند.
وی با بیان اینکه ترامپ به دنبال بهانه است و ما آن را به دست دشمن نمی دهیم افزود: رئیس جمهوری آمریکا یک تاجر است و به همین علت ترامپ سیاستگزار خوبی نمی تواند باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه ترامپ از علم انسان شناسی و روان شناسی بی نصیب است گفت: استفاده از نام جعلی خلیج فارس باعث شد همه ایرانیان سراسر دنیا و حتی مخالفان علیه افکار ترامپ یکپارچه شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی با اشاره به طرح تحریم سپاه توسط ترامپ گفت: این نهاد انقلابی اساسا تجارتی با آمریکا نداشته و ندارد و به لحاظ دانش و پشتوانه مردمی در فضای امنیتی تجهیزاتی را تولید می کند که وابستگی ندارد.
وی در ادامه به برگزاری آیین باشکوه گرامی داشت سالروز رهبری به استان اشاره و تصریح کرد: در سفر معظم له 700 پروژه تعریف شد که تاکنون 500 پروژه به بهره برداری رسیده و مابقی در دست احداث است.
وی با بیان اینکه امسال برای این استان هزار و 10 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر رهبری اختصاص یافته است، اظهار کرد: 19 مهرماه یادآور سفر رهبری به این استان است که روز تاریخی و شاهد رشد عمرانی و معنوی در استان بودیم.
ابراهیمی همچنین نظارت عالیه را اولین وظیفه فرماندار دانست و افزود: باید مدیر ارجاعی نباشیم و مدیری باشیم که کارشناس و نظارت و حضور میدانی داشته باشیم و نگاه تبعیض آمیز نداشته باشیم و باید کاری کرد که به صورت مساوات اعتبارات را عادلانه توزیع کرد.
وی با بیان اینکه فرمانداران باید به استعلام ها توجه کنند گفت: همچنین باید نگاه توسعه ای داشته باشیم و پروژه محوری را در شهرستان جا بیندازیم و خودمحرک پروژه ها باشیم چنانچه طوری کار کرد که پروژه ها ملی باشد.
ابراهیمی افزود: باید علم کار را بالا برد و خود را مسلط به تخصص در آن کار کرد و ایمان و اعتقاد به کار خود را بالا ببریم و به کار عشق بورزیم از سویی وقت بگذاریم و کوشش کنیم و امورات را به روز کنیم.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.