به گزارش ایرنا، محسن زاهد احمدی اظهار کرد: آثار این جشنواره در چهار بخش شامل خبر، یادداشت، گزارش و عکس به داوری گذاشته می شود.
وی، مهلت ارسال آثار را پایان آبان ماه امسال عنوان کرد و گفت: شناسایی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های حوزه رسانه استان، یکی از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.
وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی و اقدامات انقلابی از مهم‌ترین محورهای این جشنواره رسانه‌ای است گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هشت محور برگزار می شود که یکی از مهم‌ترین محورهای این جشنواره تولید ملی و اقتصاد مقاومتی است.
وی خاطرنشان کرد: آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر، عمل انقلابی، دشمن‌شناسی و مبارزه با تروریسم، ایثار و شهادت و خراسان شمالی محور توسعه از دیگر موضوعات و محورهای این جشنواره است.
زاهد احمدی با بیان اینکه آثار برگزید این جشنواره، به دبیرخانه جشنواره کشوری ابوذر معرفی می شود گفت: مرحله کشوری این جشنواره دی ماه در تهران برگزار می شود.
مسئول بسیج رسانه و صدا وسیمای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: تلاش می شود این جشنواره به صورت دائمی در استان برپا شود.
زاهد احمدی گفت: پنج رسانه برتر نیز در این جشنواره انتخاب و معرفی می شود.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان، آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس بجنورد- خیابان فارابی، ساختمان بسیج اقشار ارسال کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان طی سال گذشته اظهار کرد: 250 اثر در سال گذشته به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ارسال و 40 اثر برتر در 5 بخش معرفی شدند.
مسئول بسیج رسانه و صدا وسیمای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: یک اثر نیز در جشنواره کشوری، برتر شناخته شد.اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.