به گزارش ایرنا، سیدمحمد لنگری روز جمعه در جمع جوانان هوادار روحانی اظهار کرد: تلاش ما، تبیین دستاوردهای دولت در فعالیت‌های انتخاباتی است و تاکنون اخلاق مداری و رعایت قوانین سرلوحه کار بوده است.
وی با بیان اینکه اگر دو کار بزرگ را انجام دهیم برنده انتخابات هستیم، افزود: باید همه را به مشارکت دعوت کنیم و تلاش کنیم تا حضور در پای صندوق های رای حداکثری باشد.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در خراسان شمالی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب اقتدار نظام و عزت نظام می شود.
وی با اشاره به مطالعات انجام شده در خصوص رویکرد مردم ایران به انتخابات و ارائه آمارهایی در خصوص گرایش مردم به سمت جناح های مختلف سیاسی گفت: نتیجه مطالعات نشان می دهد که اگر احساس شود که جریانی روی کار می آید که آزادی را ببندد، ارتباط را تنگ و روابط را کمرنگ کند و رویکرد به اقتصاد بسته داشته باشد، افرادی که تحول گرا هستند حتما پای صندوق های رای می آیند و آرای این افراد هم به نفع اصلاح طلب ها است.
وی افزود: در این صورت مجموع آرای اصلاح طلب ها به حدود 52 تا 56 درصد می رسد و با یک حساب سرانگشاتی، اگر مردم پای صندوق های رای بیایند اصول گراها باید برای همیشه قید انتخابات ریاست جمهوری را بزنند.
سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی این خبرگزاری به نشانی https://t.me/irnabojnurd در دسترس افراد برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای استان است.
نشانی ایرنای خراسان شمالی دراینستاگرام tps://www.instagram.com/irnabojnurd است.
همچنین مردم می توانند دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تگرام کنند.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.