به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی سه شنبه در نشست شورای اداری این استان که با حضور دکتر ابتکار معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد افزود: خراسان شمالی دارای مناطق تحت مدیریتی با ظرفیت بالایی است که باید از تعرض افراد سودجو جلوگیری شود و این امر نیاز به نیروی متخصص و محیطبان دارد.

*25 درصد داوطلبان ثبت نام کننده برای شورای اسلامی شهر و روستا زن هستند
استاندار خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه 25 درصد داوطلبان ثبت نام کننده برای شورای اسلامی شهر و روستا زن هستند گفت: پنج هزار و 400 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در این استان ثبت نام کرده اند.
نماینده مردم شیروان نیز در این آیین خواستار راه اندازی مرکز تحقیقات زیست محیطی شد و گفت: در این استان ایجاد چنین مرکزی ضروری است.
عبدالرضا عزیزی افزود: همچنین این استان ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه گذاری در حوزه توریست و گردشگری طبیعی دارد اما در این امر مشکل زیر ساختی و مدیریتی داریم.
عزیزی بر ایجاد پارک دوستی در منطقه گلول شیروان با ترکمنستان نیز تاکید کرد و گفت: این منطقه ظرفیت جذب گردشگر را دارد که باید در راستای ایجاد این پارک رایزنی هایی لازم داشته باشیم.
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم نیز در این جلسه بر گفتمان محیط زیستی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید بحث های زیست محیطی را از دوران کودکی به فرزندانمان بیاموزیم.
دکتر علی قربانی افزود: در حوپزه محیط زیست باید بخش خصوصی وارد کار شود و مشارکت مردم و تشکل ها در این زمینه افزایش یابد.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.