به گزارش ایرنا عباسعلی صفایی پنجشنبه در جلسه شورای اداری شیروان اظهار کرد: دانش آموزان این شهرستان خراسان شمالی، هرساله موفقیت های خوبی را در کنکور کسب کرده اند که مایه افتخار این شهرستان و امید است در آینده هم شاهد کسب چنین موفقیت هایی باشیم.
وی ضمن تشکر از دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: برغم کمبود منابع اعتبارات، دستگاه های اجرایی این شهرستان خدمات را در حد توان به خوبی ارائه دادند و در اتفاقات بحرانی با مدیریت درست و حضور به موقع، بحران ها را مدیریت کردند.
صفایی با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی افزود: در راستای بحث اقتصاد مقاومتی که شعار امسال و نقشه راه برنامه های دولت بود، تنها شعار نبود بلکه در راستای تحقق این شعار تمام دستگاه ها در اجرای برنامه های خود صرفه جویی لازم را کردند.
نماینده عالی دولت در شیروان با بیان اینکه در بحث حمایت تولید از داخل کشور گام های خوبی برداشته شد گفت: همچنین در بحث فعال کردن واحدهای تولیدی، بیشتر واحدهایی که راکد شده بودند و شرایط تسهیلات را داشتند فعال شدند.
صفایی با اشاره به دو انتخابات پیش رو افزود: دستگاه های اجرایی خدمات صورت گرفته را به سمع و نظر مردم برسانند چراکه در بحث پروژه های نیمه تمام دولت تمام تلاش خود را کرده است تا سرمایه ملی و منطقه ای به بار بنشیند.
در این جلسه محمد شعبان پور به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی، حسین رمضانی به عنوان رییس اداره گاز، اباصلت روحانی به عنوان رییس اداره تعاون روستایی و نازنین بهشتی به عنوان مدیر پایگاه انتقال خون شیروان معرفی شدند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
7186/ 1744
خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.