وحید نمازی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهار امسال، در نشستی با رییس وقت شورای اسلامی شهر و شهردار بجنورد این موضوع با آنان در میان گذاشته شد که تاکنون شورای اسلامی شهر کلیات طرح را قبول کرده است.
وی اظهار کرد: بر این اساس حوزه هنری استان درخواست معرفی و جانمایی زمین را به شورای اسلامی شهر ارائه داد و زمینی به مساحت 2هزار مترمربع با کاربری فرهنگی در خیابان شهید نامجو برای ساخت پردیس سینما معرفی شد.
وی تصریح کرد: این زمین در زمین پادگان سابق ارتش و در جنوب فرهنگسرای شهروند است که البته بتازگی گفته می شود واگذاری زمین با مشکل روبه رو است.
رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: بر اساس اعلام اعضای شورای شهر، زمین مزبور معارض دارد.
وی با بیان اینکه کلیات طرح پردیس سینمایی مورد توافق شورای اسلامی شهر قرار گرفته است افزود: این طرح در 6 طبقه ساخته می شود که 2 طبقه از آن به سینما اختصاص یافته و طبقات دیگر نیز کاربری تجاری البته تجاری- فرهنگی خواهد داشت.
وی تاکید کرد: اجرای پردیس سینمایی بدون رویکرد تجاری هرگز مورد استقبال سرمایه گذار قرار نمی گیرد زیرا صرفه و توجیه اقتصادی ندارد.
نمازی افزود: طرح پردیس سینمایی بجنورد با یکهزار و 200 مترمربع زیربنا با افق 50 ساله، تلاش دارد تا با کیفیت بالا و قابل دفاع، نیاز فرهنگی استان را پاسخ دهد.
رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: در این طرح ظرفیت ساخت سینما با یکهزار و 400 صندلی و پنج سالن سینمایی دیده شده است.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.