به گزارش خبرگزاری مهر سردار ابوالقاسم چمن شب گشته با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای خراسان شمالی با اشاره به آخرین وضعیت سپاه جوادالائمه خراسان شمالی برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با تمام ظرفیت آماده همکاری و هم‌افزایی با دستگاه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان به سازماندهی گروه‌های امداد و نجات بسیجی در استان اشاره کرد و گفت: با سازماندهی ۲۵۰ گروه بسیجی دارای سابقه فعالیت در امور امداد، نجات و بهداشت به کمک نهادهای درمانی و امدادی می‌آییم.

ابوالقاسم چمن از ایجاد یک مرکز قرنطینه توسط سپاه استان برای شرایط بحرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: دو مرکز درمانی ما نیز آماده ارائه خدمات با حداکثر توان به مردم خراسان شمالی است.

وی ادامه داد: تمامی ظرفیت‌های بسیج را در خدمت معاونت بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی به‌عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا قرار داده‌ایم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) استان افزود: تمامی مسافران ورودی از فرودگاه بجنورد را کنترل می‌کنیم و در تعامل با هلال‌احمر، گروه‌های امدادی را نیز سازماندهی کرده‌ایم.

وی در انتها تصریح کرد: در ستاد مقابله با کرونای استان هم این آمادگی را اعلام کردیم که نیروهای ما به‌صورت شبانه‌روزی در پایانه‌های مسافربری مستقر شوند تا با غربال‌گری مسافرین آسیب‌های احتمالی را کاهش دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1375402
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.