به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا مظاهری اظهار کرد: از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا نیروی انتظامی خراسان شمالی با آمادگی کامل درصحنه حضور داشت و فعالیت‌های خود را انجام داد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی کنترل ورودی و خروجی‌های استان از طریق زمینی و هوایی را فعالیت ناجا اعلام کرد و بیان داشت: در برقراری نظم و امنیت در بیمارستان‌ها به‌ویژه بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) در بجنورد و بیمارستان شیروان، کارکنان انتظامی کاملاً فعال هستند.

وی افزود: در حوزه فضای مجازی کسانی که به شایعات دامن می‌زدند و تبلیغ سوء می‌کردند مورد شناسایی قرار گرفتند و در این راستا به ۶۰ نفر تذکر داده شد.

مظاهری میزان احتکارها در خراسان شمالی را قابل‌توجه ندانست و تصریح کرد: در حوزه احتکار ۱۶۰ هزار جفت دستکش، ۴۳۵۰ عدد ماسک و تعدادی بطری ۵۰۰ سی سی الکل کشف و یک واحد احتکار کننده نیز پلمب شد.

وی در پایان با هشدار به کسانی که با امنیت مردم بازی می‌کنند؛ بیان داشت: سلامت مردم مانند امنیت آن‌ها شوخی‌بردار نیست لذا نیروی انتظامی آمادگی برخورد با این افراد را دارد و از شهروندان درخواست داریم هرگونه تخلف را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1373541
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.