حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی روز شنبه در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی خراسان شمالی و جمعی از مردم با وی، که به مناسبت آغاز ایام دهه فجر صورت گرفت، اظهار داشت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن ملی همه ایرانیان است که نباید دولتی شود و بنابراین باید مردم را پای کار آورد تا خودشان احساس مسئولیت کرده و حضور داشته و فضای شهر را انقلابی کنند.
وی با تاکید بر لزوم تغییر چهره شهرها و روستاهای استان در ایام دهه فجر و دیگر مناسبت های ملی و مذهبی، خاطرنشان کرد: باید انقلابی در نگاه های مردم ایجاد کرد تا فرهنگ انقلاب در دل های آنها نهادینه شده و انقلاب را مانند جان خود حفظ کنند و مسئولان هم در این عرصه جلودار باشند.
حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهان بشریت را تحت الشعاع قرار داد، گفت: انقلاب پدیده ولایت فقیه را به ما تفهیم کرد و شناساند و امروز در ۴۱ سالگی انقلاب با هدایت ستاره فروزان ولایت فقیه، آینده روشنی پیش روی ما است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاکمیت الهی را در عمل نشان داد، اظهار داشت: پدیده انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) تمام محاسبات دشمنان و طرح های استعماری آنها را بر هم زد.
امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: در این میان شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، انقلابی سومی را پس از انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رقم زد و جان تازه ای به مردم ایران داد و بنابراین باید برای حوادث آینده که بار آن بر دوش جوانان انقلابی است، آماده باشیم.
یعقوبی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات، یادآور شد: امروز دوران فعال بودن و تاثیرگذاری در محاسبات دشمن است زیرا دشمن به سختی در کمین نشسته تا به انقلاب ضربه وارد کند.
وی افزود: باید با آمادگی کامل ضربات دشمن را پس بزنیم و سرافراز در این پروژه، پیروزی سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را رقم بزنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.