مسلم بهادری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میانگین عمر مفید اتوبوس های درون شهری ۱۰ سال است که ناوگان حمل و نقل عمومی این شهر از سال ۸۵ مشغول خدمات رسانی به مردم است.

وی با اشاره به فعالیت ۱۶ دستگاه اتوبوس و ۳۵۲ دستگاه تاکسی زرد در مسیرهای مختلف این شهر گفت: این وسایل عمومی روزانه، ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر را در ۱۶ نقطه شهری جابه جا می کنند.

حمل و نقل عمومی سالم و با کیفیت یکی از عناصر زیرساختی محسوب می شود، عنصری که می تواند سلامت زندگی، کیفیت خدمات، کاهش ترافیک، فرهنگ سازی کاهش استفاده از خودروهای شخصی و سرعت در جابه جایی را به همراه داشته باشد.

بهادری با اشاره به فعالیت ۵۰ شرکت خصوصی در قالب آژانس تاکسی تلفنی در طول روز با ۲ هزار سرویس دهی افزود: همچنین اتوبوس های پایانه مسافربری این شهر روزانه به بیش از ۳۵۰ مسافر برون شهری خدمات ارائه می دهد.

 مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری شیروان از جمله اقدامات این سازمان را در سال جاری پیگیری مراحل صدور مجوز مرکز دوم معاینه فنی خودروهای سبک، نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل شهری و ارائه خدمات رایگان از سوی ناوگان عمومی در جابه جایی نمازگزاران نماز جمعه دانست.

شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.