معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی امروز به خبرنگار ایرنا گفت: این پویش از امروز در مرکز استان آغاز شده و تلاش داریم تا در دیگر شهرستان ها نیز به اجرا درآید.

محمد کرمیان فر اظهار داشت: درج نشدن قیمت بر روی کالا، زمینه ساز دیگر تخلفات از جمله گرانفروشی و یا عدم صدور فاکتور است از این رو، به مردم توصیه می شود به هیچ عنوان کالایی را که قیمت آن درج نشده، خریداری نکنند.  

وی افزود: نظارت بر تخلف عدم درج قیمت شدت گرفته است و از این پس برخورد با آن بیشتر می شود.

کرمیان فر گفت: مردم با پیوستن به پویش بدون قیمت نمی خریم، می توانند از بروز تخلفات جلوگیری کنند و فروشندگان هم با نصب برگه هایی با مضمون نخریدن کالای بدون قیمت، به مردم اطمینان دهند که گران فروشی نمی کنند.  

وی گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده، ۷۰ تا ۸۰ درصد از کسبه استان قیمت ها را بر روی اجناس درج می کنند اما تلاش داریم تا این رقم به ۱۰۰ درصد برسد و تمام اجناس عرضه شده در بازار، دارای برچسب قیمت باشد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: مردم تخلف عدم درج قیمت را به شماره ۱۲۴ گزارش کنند تا برخوردهای لازم با متخلفان انجام شود.  

بیش از ۲۶ هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب در قالب هفت اتاق اصناف و حدود ۱۴۰ اتحادیه در استان خراسان شمالی در زمینه ارائه کالا و خدمات به مصرف کنندگان فعال هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.