رییس دانشگاه کوثر بجنورد در حاشیه آغاز این مسابقات به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها بدمینتون بازان دختر از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی استان های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی و سمنان  با یکدگیر رقابت می کنند.

دکتر علیرضا حسینی افزود: این دوره از مسابقات به صورت تیمی،  انفرادی آزاد و دو نفره آزاد برگزار می شود و در پایان به تیم ها و نفرات برتر اول تا سوم حکم قهرمانی، تندیس و جوایز ارزنده داده می شود.

رییس دانشگاه کوثر بجنورد با بیان اینکه ۸۰ ورزشکار و داور در این دوره از مسابقات حضو دارند، گفت: تیم های دانشگاه های حکیم سبزواری، فردوسی مشهد، دانشگاه سمنان، صنعتی شاهرود، غیر انتفاعی خیام مشهد، آموزشکده فنی و حرفه ای الزهرای مشهد، مجتمع آموزش عالی اسفراین، دانشگاه بجنورد و دانشگاه کوثر با هم به رقابت می پردازند.

حسینی افزود: تیم ها و نفرات برتر این دوره از مسابقات به المپیاد کشوری که در تابستان سال آینده در دانشگاه گیلان برگزار می شود راه می یابند.

وی اظهار داشت: افتتاحیه رسمی این دوره از مسابقات فردا با حضور مسوولان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و استانی در سالن اختصاصی بدمینتون شهید علیدخت بجنورد برگزار می شود.

وی گفت: همچنین اختتامیه این دوره از مسابقات نیز چهارم دیماه در همین سالن برگزار می شود.

دانشگاه کوثر بجنورد، ویژه دختران، سال ۹۱ با هفت رشته و جذب ۲۵۰ دانشجو فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و اکنون رتبه دوم دانشجو را در بین دانشگاه های تک جنسیتی کشور دارد.  

هم اکنون افزون بر سه هزار دانشجو در سه دانشکده علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی این دانشگاه زیر نظر ۵۴ استاد و عضو هیات علمی تحصیل می کنند.

در استان خراسان شمالی بیش از ۴۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های دولتی، پیام نور، آزاد و دیگر مراکز دانشگاهی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.