مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) اسفرابن شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به ارائه این کمک ها به صورت بسته های غذایی و میوه شب یلدا که با همکاری انجمن های خیریه، مراکز نیکوکاری مساجد تهیه و توزیع شده است، اظهار داشت: در این قالب ۹ تن سیب و پرتقال به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و ۴۳۷ بسته مواد غذایی به ارزش ۹۵ میلیون ریال بین محرومان و خانواده های نیازمند توزیع شده است.

محمد پسندیده افزود: این بسته های یلدایی به ۳ هزار خانوار زیر حمایت این نهاد در شهر اسفراین و بخش مرکزی این شهرستان اهدا شده است.
در بخش بام و صفی آباد شهرستان اسفراین نیز خیران ۵.۵ تن میوه به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال میان اهالی نیازمند این منطقه توزیع کردند.
مدیر سمن سفیران مهربانی اسفراین نیز از توزیع ۳۸۰ بسته یلدایی میان شماری از خانواده های محروم شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: کار توزیع  هدایای یلدایی این انجمن، از سه شب گذشته به این افراد که زیر پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، اهدا شده است.
سمانه سدیدی افزود: بسته های ویژه شب یلدا در شهر اسفراین و ۶۲ روستای این شهرستان توزیع شده است.
کمک به برگزاری جشن یلدا در مراکز زیر نظر بهزیستی از دیگر اقدامات خیران اسفراینی برای تقسیم مهربانی در بلندترین شب سال بود.
شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری بجنورد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.