معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: از 25 مرداد ماه سال جاری جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما در خراسان شمالی افتتاح می شود.

به گزارش ایسنا، منطقه خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در نشست خبری با اشاره به اینکه این جشنواره با حضور مقامات عالی کشور افتتاح می شود، اضافه کرد: تمام ظرفیت های استان در این جشنواره تحت پوشش برنامه ها قرار خواهد گرفت و این جشنواره فرصت استثنایی برای استان است که در مسیر توسعه قرار دارد و به طور قطع اجرای این گونه برنامه ها و احصاء ظرفیت ها، بستر سازی مناسبی برای توسعه هرچه بیشتر استان خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این جشنوراه با همدلی تمام دستگاه های اجرایی استان انجام می شود، تاکید کرد: باید با همت تمام افراد استان، سفیران خوبی برای شناساندن ظرفیت های استان به تمام کشور باشیم.

حیاتی ادامه داد: خراسان شمالی سابقه فرهنگی زیادی دارد و باید این ظرفیت ها به سراسر ایران منتقل شود که برگزای این جشنواره از تاریخ 25 تا 27 مرداد ماه سال جاری یکی از این طرح و برنامه ها خواهد بود.

قربانی جم مدیر کل مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: امپراطوری های رسانه ای در تمام کشور ها در 40 سال گذشته تمام تلاش خود را کردند که به مردم ایران یاس و ناامیدی را تزریق کنند و برای همین امر خود را به روز کرده اند.

وی گفت: برای نابودی فتنه های دشمنان باید هر سازمان نقش خود را به درستی ایفا کند.

قربانی جم افزود: به گفته مقام معظم رهبری صدا و سیما، حنجره نظام است و باید سر پا بایستد و برنامه و راهبرد خود را داشته باشد.

وی تاکید کرد: این جشنواره به قامت 15 سال، استان خراسان شمالی را معرفی خواهد کرد و در این جشنواره 600 مهمان کشوری حضور خواهد داشت. 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.