فرماندار اسفراین از آسفالت راه روستایی ۳۰ روستا در شهرستان اسفراین تا پایان سال خبر داد.

طاهر رستمی با حضور در دفتر ایسنا، منطقه خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: در این شهرستان بیش از ۹۰۰کیلومتر راه روستایی وجود دارد که قریب به ۳۵۰کیلومتر آن آسفالت شده و مابقی خاکی است.

وی افزود: ۳۰ روستا در اسفراین تا پایان سال با مشارکت بین بنیاد مسکن و دهیاری ها آسفالت می شود که در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت برای هشت روستا آغاز شده است.

وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی در راستای آسفالت کردن راه روستایی شهرستان اسفراین تقاضای ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار دارد .

رستمی با بیان اینکه در شاخص راه روستایی وضعیت مطلوبی نداریم گفت: در سال جاری قریب به 11 میلیارد تومان اعتبار تملک و دارایی به اداره کل راه و شهرسازی و راهداری تعلق گرفته است تا اقدامات لازم در زمینه آسفالت روستایی انجام دهند.

وی با اشاره به رایزنی های انجام گرفته با بنیاد مسکن و بخش داران اضافه کرد: جلساتی با بنیاد مسکن و بخشداران در این راستا صورت گرفت و بنا بر مصوبات این جلسه کار زیرسازی و جدول گذاری به دهیاران واگذار و آسفالت و قیر ریزی به بنیاد مسکن محول شد.

رستمی تصریح کرد: ۱۵۰۰تن قیر ویژه اسفراین از بنیاد مسکن گرفته شده است که نتیجه مشارکت و کار جمعی است.

وی بیان کرد: اعتبارات تملک و دارایی شهرستان کفاف حجم زیاد مشکل در این بخش را نمی دهد باید از اعتبارات ملی استفاده شود و اگر بتوانیم قیر رایگان دریافت کنیم راه های بیشتری را آسفالت خواهیم کرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.