رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتقال تیم خونه به خونه بابل به خراسان شمالی، به علت مخالفت های استان مبدا به نتیجه نرسید اما استان همچنان پیگیر است تا تیم دیگری را خریداری کند.

حسین جعفرزاده در عین حال مهلت استان برای اعلام حضور در مسابقات لیگ را تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه _ فردا _ دانست و گفت: اگر کار خرید تیم در دسته یک تا پایان این مهلت به نتیجه نرسد، خراسان شمالی نمی تواند در این رقابت ها حضور داشته باشد. 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی هم با اشاره به مخالفت استان مازندران با انتقال این تیم به خراسان شمالی، اظهار داشت: با وجود پرداخت ۲۰ میلیارد ریال به عنوان پیش پرداخت به مالک تیم، انتقال این تیم مورد موافقت قرار نگرفت.

کوروش بهادری افزود: برای حضور در رقابت های لیگ، تا پایان وقت اداری فردا، باید نام بازیکنان به سازمان لیگ داده شود در غیر این صورت حضور در لیگ امکانپذیر نخواهد بود. 

رئیس هیات فوتبال خراسان شمالی پیش از این گفته بود که خرید تیم لیگ دسته اول فوتبال برای استان قطعی شده و حتی «نادر دست نشان» به عنوان سرمربی این تیم مشخص شده است.

هیات فوتبال خراسان شمالی بیش از ۶ هزار عضو دارد و در خراسان شمالی سه هزار بازیکن در رشته فوتسال فعال و سازمان یافته اند.

۷۱۸۵/۵۱۳۲  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.