به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی روز یکشنبه در آیین تجلیل از خادمان ستادهای نماز جمعه شهرستان تربت حیدریه با بیان اینکه این قرارگاه های ستادی به تعبیر مقام معظم رهبری باید پیش قراول و میدان دار باشند، افزود: لازمه فعالیت در این قرارگاه ها کار و تلاش مضاعف، حداکثری و جهادی است که باید توطئه های فرهنگی و نرم دشمن را خنثی کنند.
وی گفت: امروز اگر باور داریم در جنگ فرهنگی و اقتصادی قرار گرفته ایم، باید به اقتضای فضای جنگی فعالیت کنیم و کار حداقلی کفایت نمی کند، لذا انتظار می رود افرادی که در این ستادها به هر عنوانی فعالیت می کنند در حیطه مسوولیتی خود یک کار قرارگاهی و جهادی انجام دهند.
عصمتی با بیان اینکه منکر تلاش اعضای ستاد نماز جمعه نیستیم، افزود: با این حال معتقدم این تلاش ها تا به امروز حداقلی بوده که البته این موضوع متوجه بنده حقیر هم هست و لذا اگر بخواهیم در این میدان جنگ نرم دشمن با صلابت حاضر شویم، لازمه آن استفاده از فکرهای نو، متنوع و نیز برنامه های دقیق و حساب شده است.
وی همچنین اظهار داشت: امروز دشمن فرهنگ، ملیت و اسلامیت امت اسلامی را با تمام توان و ابزارهای لازم مورد هجمه قرار داده و این وظیفه تک تک اعضای ستاد نماز جمعه است که در این قرارگاه فرهنگی با طرح ها و ابتکارات و فکرهای نو و متنوع توطئه نرم و تهاجم فرهنگی دشمن را نیز خنثی کنند.
در این آیین از اعضای فعال ستاد نماز جمعه تربت حیدریه تجلیل شد.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
6121 /1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.