حبیب الله آسوده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته امداد یکی از اعضای کارگروه طرح مهر درخشان رضوی است که به کمک آستان قدس رضوی و خیرین زمینه تشرف مددجویان را به حرم امام رضا(ع) فراهم می کند.
وی ادامه داد: در این چارچوب مددجویانی که تاکنون موفق به زیارت حرم مطهر رضوی نشده اند یا بخاطر فقر اقتصادی کمتر به مشهد آمده اند شناسایی شده و بطور رایگان به مشهد سفر می کنند.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: مددجویان زیارت اولی یک روز را در مشهد به سر می برند و با زیارت حرم مطهر از برنامه های فرهنگی آستان قدس رضوی بهره برده و از سفره پربرکت حضرت امام رضا(ع) نیز متنعم می شوند.
وی افزود: برنامه مهر درخشان رضوی برای مددجویان زیارت اولی امسال نیز از 21 فروردین ماه آغاز شده و با کمکهای خیرین هر دو هفته 400 زائر اولی از نقاط مختلف خراسان رضوی به مشهد اعزام می شوند.
او گفت: به منظور تسهیل زیارت نیازمندان و ایجاد همبستگی اجتماعی و معنوی در جامعه از خیرین و مردم استمداد می طلبیم. علاقه مندان در این زمینه می توانند کمکهای خود را از طریق ارتباط با سامانه *8877*051# با عنوان طرح شوق زیارت برای کمیته امداد ارسال کنند.
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.