به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم ،مردم و مسئولین این شهرستان با نثار شاخه‌های گل، تمثال بنیا‌گذار انقلاب اسلامی را گلباران کرده و یاد و خاطر امام راحل را گرامی داشتند.
در این مراسم امام جمعه رشتخوار با تبریک دهه فجر گفت:مسئولان باید در این دهه خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی و دولت را برای مردم بیان کنند.
حجت الاسلام احمد طیبی اظهارکرد : دهه فجر ، دهه گره گشایی از مردم باشد و هر اداره ای که می تواند خدماتی را انجام دهد اعلام کرده و در این دهه خدمات مناسب تر و تکریم مردم را در دستور کار خود قرار دهند.
وی افزود: وظیفه ما است در مقابل خون شهدا ،ارزش ها و خدمات انقلاب را به مردم و به خصوص نسل جوان باز گو کرده و مدیران بیایند در این دهه خدمات خود را به نظام و مردم اعلام کنند وخدماتی که ملموس تر و قابل دیدتر است را تشریح کنند.
وی با بیان اینکه باید خدمات و کارهای که تاکنون در این انقلاب برای مردم انجام شده است رابه مردم بگویید، گفت: مردم را به این انقلاب دلگرم و ادارات سعی کنند در این دهه خدمات خوبی برای مردم ارائه کنند.
در این مراسم همچنین اهالی رشتخوار و مدیران اجرایی با حضور در بهشت شهدای رشتخوار با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت کردند و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل بر مزار شهدا، یاد و خاطره‌ی شهدا را گرامی داشتند.
خبرنگار: حسین خاکشور * انتشار: علی اصغرافتاده
/1744/ 7493
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.