حجت الاسلام فاطمی جمعه در جلسه هماهنگی مراسم نهم دی وشئونات فرهنگی اظهار کرد: 9دی باعث یاس ناامیدی دشمنان شد و انقلاب را بیمه کرد چراکه دشمنان انقلاب با طراحی این فتنه عظیم علیه انقلاب انتظار داشتند که تمام آرمان های انقلاب اسلامی را بر باد دهند لذا از سال ها و ماه ها قبل برنامه ریزی کرده بودند.
وی تصریح کرد: حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است و این روز اهمیت و نقش بصیرت را در تداوم اهداف انقلاب اسلامی نشان داد.
فاطمی افزود: 9 دی به عنوان یک روز خاص و مهم که بصیرت و همراهی مردم با ولایت را به دشمنان داخلی و خارجی نشان داد برگ زرین دیگری بر تارک تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی ثبت کرد.
وی ارزش و اهمیت حماسه 9دی را هم شأن و هم جایگاه با پیروزی مردم در 22 بهمن دانست و یادآور شد: این جایگاه در بسیاری از جنبه های آن، حساس تر از 22 بهمن است.
امام جمعه موقت مه ولات افزود:حضور گسترده مردمی و تدابیر مقام معظم رهبری باعث شکست طرح های فتنه گران شد.
همایش تجلیل از یوم الله نهم دیماه در شهرستان مه ولات بهم راه افتتاحیه جشنواره عمار در روز نهم دی ساعت 17 در محل مسجدجامع فیض آباد برگزارمی شود.
مسئول شورای هماهنگی از عموم مردم دعوت کرد که برای بیعت با آرمان های انقلاب و تجدید عهد با مقام معظم رهبری در این مراسم شرکت کنند.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: مهدی تنجو *انتشار: علی اصغرافتاده
9878/1744
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.