به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا حشمتی شامگاه دوشنبه در آیین پایانی جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور در مشهد افزود: جامعه ما از ذکر و یاد خدا دور شده لذا دانشجویان قرآنی باید با تدبر در آیات الهی جامعه را به سمت ذکر و قرآن هدایت کنند.
حشمتی برگزاری جشنواره قرآنی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور را اقدامی خوب در راستای انس بیشتر با قرآن و هدایت دانشجویان برای تدبر در آیات الهی بیان کرد.

* شرکت هشت هزار نفر در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار کرد: حدود هشت هزار نفر در این جشنواره از دانشگاه های پیام نور کشور در سه بخش شفاهی ، کتبی و هنری شرکت کردند.
محمدعلی داوریار افزود: در نهایت 216 نفر از این تعداد به عنوان افراد برگزیده مشخص و معرفی شدند.
وی ادامه داد: همچنین 106 اثر در بخش های هنری و پژوهشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 23 اثر از این تعداد به مرحله نهایی راه یافت.
داوریار با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره به مسابقات بین دانشگاهی راه می یابند، افزود: میزبانی اختتامیه این جشنواره در راستای برنامه های مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام امشب به میزبانی دانشگاه پیام نور خراسان رضوی برگزار شد.
در پایان پیام رئیس دانشگاه پیام نور کشور قرائت شد که در آن با یادآوری اینکه قرآن اساس معرفت و منشور هدایت است، از برگزارکنندگان این جشنواره تقدیر و تشکر کرد.
بیست و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور شامگاه دوشنبه با معرفی نفرات برگزیده پایان یافت.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.