فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز دوشنبه به نقل از سردار قادر کریمی گزارش داد: ماموران کلانتری آبکوه مشهد در اجرای طرح سراسری مقابله با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی یک منزل مسکونی را در حوزه استحفاظی مورد بازرسی قرار داده و مقادیری ماده مخدر صنعتی شیشه کشف کردند.
وی افزود: متهم این پرونده به منظور تطمیع ماموران پیشنهاد 28 میلون و 200 هزار ریال رشوه داد که مراتب در محل صورتجلسه و ضمیمه پروند شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: ماموران کلانتری شهرک ناجا نیز در اجرای عملیاتی دیگر یک خانه مسکونی را با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دادند و در آن 60 عدد پایپ ساخته شده برای استعمال مواد مخدر صنعتی و مقادیری شیشه کشف کردند.
وی گفت: متهم این پرونده نیز 10 میلیون ریال پیشنهاد رشوه داد که ضمیمه پرونده اش شد.
سردار کریمی افزود: ماموران کلانتری رسالت مشهد نیز پیشنهاد رشوه 10 میلیون ریالی از یک توزیع کننده فیلمهای مستهجن و رشوه پنج میلیون ریالی یک توزیع کننده مواد مخدر صنعتی را رد و مراتب ضمیمه پرونده متهمان شد.
وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بردسکن در جنوب غرب خراسان رضوی نیز پیشنهاد رشوه 510 میلیون ریالی حاملان یک محموله افیونی را که قصد ورود آن از استان فارس به مشهد داشتند رد و 2 متهم را در این ارتباط دستگیر کردند.

*دستگیری 2 گرداننده باند بزرگ سرقت
فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین گفت: چند فقره سرقت طلا، جواهر و گاو صندوق در شهرستان تربت حیدریه به پلیس گزارش و دستورات لازم برای پیگیری این موضوع صادر شد.
سردار کریمی افزود: در بررسیهای بیشتر سرقت مشابهی نیز از سبزوار به پلیس اعلام شد. با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، تربت حیدریه و سبزوار مثلث پلیسی در این خصوص تشکیل شد.
وی ادامه داد: سارقان با سرقت پلاک خودروها و تعویض آنها با یکدیگر اقدام به رد مال سرقتی می کردند. این افراد طی ردزنیهای پلیس شناسایی و با اخذ نیابت قضایی در خرم آباد دستگیر شدند. در این ارتباط 2 متهم و یک مالخر دستگیر بازداشت شده اند و جستجو برای دستگیری سه متهم و یک مالخر فراری دیگر ادامه دارد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشار: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.