به گزارش ایرنا، این انتخابات با حضور جمعی از نمایندگان انجمنهای صنفی کارگری خراسان رضوی در محل اداره کل تامین اجتماعی این استان برگزار شد.
رئیس نخستین دوره کانون انجمنهای صنفی کارگران خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: 60 انجمن صنفی کارگری دارای اعتبار و رای قانونی دراستان فعال می باشند که نمایندگان 48 انجمن در این انتخابات شرکت کردند.
هادی ابوی افزود: پس از شمارش آراء و به ترتیب میزان کسب رای هادی ابوی طرقبه ، محمد رضا داوری ، محمد جواد حیدری ، مهران قاسم پور ، جواد علایی ، علی امیری کیا ، امین پورایمانی، حمید رضا صامغانی و یعقوب شیخی زاده به عنوان 9 عضو اصلی هیت مدیره کانون برای یک دوره چهار ساله انتخاب و رضا امیرآبادی و ابوالفضل قدم یاری نیز برای یک دوره دوساله به عنوان بازرسین کانون برگزیده شدند.
وی گفت: از جمله اختیارات و وظائف این کانون انتخاب نمایندگان کارگری در هیئتهای حل اختلاف دعاوی اداره کار و کمیسیونهای مختلف تامین اجتماعی می باشد.
پیش از این انتخابات نیز برای اولین بار یک دوره آموزشی با موضوع قوانین و مقررات تامین اجتماعی برای آشنایی روسای انجمنهای صنفی کارگری ونمایندگان کارگران در هیئت های حل اختلاف دعاوی کارگری اداره کار با هدف آشنایی این افراد با قوانین ، منابع و مصارف سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
همچنین دراین مراسم محمود احمدی، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی طی سخنانی خواستار توجه بیشتر جامعه کارگری و انجمنهای صنفی به مقوله آموزش نیروی کار در حوزه های مختلف بویژه بخش ایمنی شد.
خبرنگار:ناصراسدزاده هروی
3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.