محسن مسعودیان‌ راد روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در استان خراسان رضوی نیز منطقه یک مشهد با 15 میلیارد ریال، سبزوار با 14.5 میلیارد ریال و خواف با سه میلیارد و 400 میلیون ریال به ترتیب بیشترین میزان اطعام نیازمندان را داشتند.
وی اظهار کرد: کمک خیرین برای اطعام مددجویان زیرپوشش این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان نیز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از سه برابر افزایش داشت.
وی گفت: مجموع کمک جمع آوری شده نیکوکاران در این زمینه تاکنون 100 میلیارد ریال برآورد می شود که نسبت به سال قبل که 30 میلیارد ریال بود بیش از سه برابر شده است.
مسعودیان راد افزود: در عید فطر امسال نیز بیش از 25 میلیارد ریال فطریه عام، سادات و کفاره عمد و غیر عمد در 2700 پایگاه فعال این استان جمع ‌آوری شد.
وی اظهار کرد: 18 هزار خیر و نیکوکار در طرح اکرام ایتام شرکت کردند که سرپرستی 18 هزار یتیم را عهده ‌دار شده اند.
وی با اشاره به حضور مددجویان زیرپوشش در سفره ‌های طرح اکرام رضوی، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان هر شب حدود سه هزار مددجو میهمان این سفره ‌های متبرک بودند و حدود چهار هزار نفر از ساکنان مناطق زلزله ‌زده این استان نیز هر شب با مشارکت خیران ‌اطعام شدند.
مسعودیان راد با اشاره به استقبال مردم از بازارچه ‌های رمضان افزود: در این بازارچه ‌ها سه میلیارد و 200 میلیون ریال درآمد برای مددجویان ایجاد شد.
وی ادامه داد: طبق مصوبه دولت یارانه مددجویان از ماه آینده توسط مجموعه‌ های زیرپوشش پرداخت می ‌شود.
وی از برگزاری همایش خیران جهان اسلام در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: برنامه‌ های این همایش در حال تدوین است و اطلاعات تکمیلی در زمینه زمان و مکان برگزاری آن به زودی اعلام می ‌شود.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.