به گزارش روز سه شنبه این پایگاه، فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: صبح امروز ماموران ایستگاه بازرسی سه راهی درونه این شهرستان، هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در جاده طبس به بردسکن به یک دستگاه خودرو خاور بنز حامل اثاثیه منزل که از استان های جنوبی کشور به مقصد مشهد در حرکت بود، مشکوک شدند.
سرهنگ هوشنگ کیانی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن یکهزار و 56 قوطی نوشیدنی قاچاق و فاقد مدارک گمرکی به ارزش 60 میلیارد ریال کشف و متهمان را به مراجع قضایی معرفی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان داورزن نیز گفت: ماموران پاسگاه انتظامی 'صدخرو' این فرماندهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده داورزن به میامی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.
سرهنگ سید جمال معتمدالشریعتی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو یکهزار قطعه جوجه محلی قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی و مجوز حمل به ارزش 75 میلیون ریال کشف کردند.

*دستگیری سارق حرفه ای در تایباد
فرمانده انتظامی شهرستان تایباد نیز گفت: پلیس آگاهی این شهرستان با بازبینی دوربین های مداربسته سارق حرفه ای را شناسایی و دستگیر کرد.
سرهنگ پاسدار حسن ناگهانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال گزارش سرقت کابل برق در محدوده یکی از محلات شهر تایباد، تیم تجسس کلانتری این شهر وارد عمل شده و بعد از کسب اطلاعات لازم سارق را دستگیر کرد.
وی اظهار کرد: این متهم در بازجویی های اولیه به 6 فقره سرقت سیم و کابل،20 فقره سرقت قطعات داخل خودرو، 20 فقره سرقت تاسیسات کابل فشار قوی از چاه های کشاورزی، سرقت یک دستگاه خودرو پیکان و چهار فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.