* روزنامه قدس
این روزنامه با روتیتر 'پیام موشکی ایران برای تروریستهای تکفیری و حامیان آنها' تیتر زد: حیرت در واشنگتن، شوک در تل آویو، هراس در ریاض. عکس نخست قدس هم تصویری از رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالهای نخست پیروزی انقلاب است با تیتر: ماجرای روزهای سخت انقلاب.

* ویژه نامه خراسان روزنامه قدس
عنوان نخست این روزنامه به موضوع هدر رفت 30 درصدی آب با عنوان 'خشک شدن مایه حیات در رگهای پیر مشهد' اختصاص یافته است. عکس نخست نیز با عنوان 'کوهستان پارک همچنان در حسرت شادی' تصویری از دورنمای این پارک در مشهد می باشد که چندین سال است به دلیل نبود استاندارد وسایل بازی تعطیل شده است.

* روزنامه خراسان
عکس و تیتر نخست این روزنامه به عملیات موشکی سپاه در سوریه اختصاص دارد که با اشاره به ابعاد و بازتاب عملیات موشکی مقتدرانه سپاه در خارج از مرزها تیتر زد: موشکهای ضدجنگ.

* ویژه نامه خراسان رضوی
این ویژه نامه با روتیتر 'شهرک سوغات خراسان رضوی یک سال پس از شروع کار دبیرخانه ملی هنوز در مرحله جانمایی' تیتر زد: بازار سوغات، مفت چنگ چینیها. عکس نخست نیز تصویری از آیین تعزیه خوانی در شبهای ماه مبارک رمضان است که با تیتر 'رمضان کربلایی شد...' همراه می باشد.

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه عکس و تیتر نخست خود را به یکی از خانه های تاریخی مشهد اختصاص داد و نوشت: احیاء تاریخی.
* روزنامه اتفاقیه
این روزنامه تیتر زد: ابلاغ حکم انفصال از خدمت برای شهردار مشهد؟! عکس نخست اتفاقیه نیز تصویری از صف انتظار گمرک دوغارون است و در همین ارتباط به نقل از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی نوشت: صف انتظار گمرک دوغارون به سه هزار ناوگان خواهد رسید.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.