سید حسین کرابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در نیشابور افزود: حضور مشاور اقتصادی به این دلیل است که طرحها قابلیت رقابت پیدا کند.
وی با بیان اینکه در اعتبارات امدادی پارسال بیش از 180 میلیارد ریال جذب شد اظهار کرد: برای سالجاری بیش از 710 میلیارد ریال در این بخش پیش بینی شده که امیدواریم بتوانیم با اقدامات جدی در این عرصه به اهداف مورد نظر دست یابیم.
وی گفت: بیش از 390 هزار نفر زیرپوشش این نهاد قراردارند و در اجرای طرح استعداد سنجی 207 هزار نفر مورد بررسی قرار گرفتند که از این تعداد حدود 102 هزار نفر دارای قابلیت ایجاد شغل تشخیص داده شدند.
کرابی افزود: با وضعیت اعتباری که در سال جاری پیش بینی شده است امیدواریم بتوانیم قسمت اعظم این خانواده ها را به توانمندی نسبی در حوزه اشتغال و خودکفایی برسانیم.
وی با اشاره به افتتاح نمایشگاههای توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: برگزاری این بازارها و نمایشگاهها باعث آشنایی خانواده ها با فضای کسب و کار می شود تا بتوانند محصولات خود را به خوبی عرضه کنند.
وی گفت: در این راستا 2 نمایشگاه به همت آستان قدس رضوی، نیروی مقاومت بسیج، شهرداری و کمیته امداد امام خمینی (ره) در مشهد و همزمان با آن نمایشگاه هایی در شهرهای نیشابور، سبزوار، تربت جام ، تربت حیدریه و کاشمر برپا شده است.
نمایشگاه توانمندیهای کمیته امداد امام خمینی (ره) همزمان با نمایشگاه علوم قرآنی شنبه شب در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور گشایش یافت.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.