حسین شرافتی راد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از هزار و 500 نفر در بخش های مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی مجری برگزاری انتخابات در این شهرستان هستند.
وی اضافه کرد: انتخابات شوراهای اسلامی در شهر تایباد به صورت الکترونیکی برگزار می شود و 69 صندوق الکترونیکی برای این شهر پیش بینی شده است.
وی از فعالیت 60 شعبه ثابت و سیار در این سطح این شهرستان خبر داد و افزود:70هزار تعرفه برای اانتخابات در این شهرستان پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: بیش از 70هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات در این شهرستان آماده حضور پرشور در انتخابات هستند که بیش از چهار هزار و 500نفر رای اولی اند.
وی اظهار کرد: مردم باید در انتخابات به عنوان مظهر اقتدار ایران اسلامی با صلابت حرکت کنند و با حضور پر رنگ خود اقتدار ایران اسلامی را افزایش دهند.
وی گفت: انتخابات باید تجلی گاه وحدت،همبستگی و تلاش جمعی برای پیشرفت جامعه و پیشبرد اهداف نظام باشد و در این شرایط حساس نیاز است که در تمامی مراحل برگزاری انتخابات اخلاق و قانون مد نظر باشد تا این رویداد تاریخی به دور از هرگونه تنش و حاشیه برگزار شود.
در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان تایباد 137نفر شامل 78نفر در بخش مرکزی،42نفر در بخش میان ولایت و 17نفر در سه شهر تایباد، کاریز و مشهد ریزه توسط مردم برای این دوره انتخاب می شوند.
شهرستان 117هزار نفری تایباد متشکل از دو بخش مرکزی و میان ولایت در فاصله 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
6012/7494 خبرنگار: علی اصلاحی نصرآبادی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.