آیت الله مصطفی اشرفی شاهرودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکثر فقها وعده های نامزدهای انتخابات را که خود علم به عدم تحقق آن دارند، خلاف شرع می دانند و چنین وعده هایی از فردی که قرار است مسئول شود، ناپسند است.
وی با بیان اینکه وعده هایی که مصداق تدلیس و دروغ باشد طبق مسلمات شرع مقدس اسلام حرام است، افزود: نامزدهای انتخابات نباید بر خلاف دین و قانون حرفی بزنند.
استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان اظهار کرد: تدین، دانایی، وطن دوستی، مشاوره با کارشناسان و آشنایی با سیاست های جهانی، که لازمه ارتباطات امروز دنیا است از ویژگی های مهمی است که باید یک نامزد اصلح دارا باشد.
آیت الله اشرفی شاهرودی گفت: نامزدهای انتخابات باید با کمال محبت و رافت کنار هم بنشینند و مواضع ضعف و قوت کشور را بررسی کنند و به دور از اغراض شخصی نظرات خود را جمع بندی و راه حل مشکلات را با برنامه ریزی دقیق به وسیله مجریان خداترس و وطن دوست با نظارت کامل مجلس شورای اسلامی اجرا کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
7507/5132
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.